brievenbussen op een rij

Betaalgemak

Den Ouden Assurantiën B.V. is continu op zoek naar mogelijkheden om de service voor jou te verbeteren, maatwerk te leveren en tegelijkertijd milieubewuster te werken. Tevens krijg je ook de gelegenheid om een betaling via iDEAL uit te voeren in een beveiligde omgeving. Met alle betaalgegevens voor je klaargezet, kun je direct betalen.

Wij bieden jou deze oplossing. We doen dit in nauwe samenwerking met Postex; een innovatief bedrijf dat deze dienstverlening al jaren aanbiedt.

Nadat je bent ingelogd kun je:

  • je documenten inzien en downloaden;
  • gemakkelijk betalen via iDEAL;
  • digitaal je documenten nog één jaar lang inzien en downloaden.

PTX-code

Vul hieronder de PTX-code in en bekijk je post digitaal. Deze code vind je op het voorblad van je prolongatiestukken.

Veel gestelde vragen

Wat verandert er?

Wanneer u uw verzekering digitaal aangevraagd heeft, of u e-mailadres aan uw verzekeringsadviseur doorgegeven heeft, ontvangt u voortaan uw correspondentie digitaal. Hierdoor ervaart u direct het gemak van de digitale postverzending.

Wanneer wij geen e-mailadres hebben, verandert er eigenlijk niets, u krijgt er alleen iets bij. U ontvangt nog steeds alle correspondentie, zoals polissen, brieven en facturen. Daarnaast ontvangt u naast het poststuk ook een voorblad met een unieke (tijdelijke) code om de poststukken ook digitaal in te zien.

In plaats van een nota ontvangt u vanaf mei 2017 voor betaaldocumenten een nota met iDEAL-betaalmogelijkheid. Door het scannen van de QR-code of door in te loggen met uw unieke code kunt u het openstaande bedrag eenvoudig en snel betalen.

Wie is Postex?

Postex is een bedrijf dat de poststukken met het logo van uw verzekeringsadviseur verzendt. Traditionele post en digitale verzending is beide mogelijk. Daarnaast wordt een iDEAL- betaalservice geboden aan u als klant. Voor meer informatie kijkt u op Postex.

Ik word doorgestuurd naar een omgeving van Postex, kan ik daar veilig betalen?

Ja dat kan, Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url). Daar kunt u de openstaande verzekeringspremie voldoen.

Ziet de nota er anders uit dan voorheen?

Ja, voor de herkenbaarheid hebben wij het logo van DAK Intermediairscollectief toegevoegd. DAK verzorgt voor uw verzekeringsadviseur de administratie en incasseert de verzekeringspremies.

Kan ik nog een nota ontvangen zoals ik in het verleden ontvangen heb?

Nee, dat is helaas niet meer mogelijk. U kunt eenvoudig en snel het bedrag overmaken via iDEAL of internetbankieren.

Ik kom niet verder met het uitvoeren van een iDeal-betaling.

Het kan zijn dat u tijdens het uitvoeren van de betaling op de button ‘Vorige’ hebt geklikt. In dat geval is de betaling gestopt. Na 30 minuten wordt de betaalmogelijkheid weer vrijgegeven en kunt u het opnieuw proberen.

Stel ons gerust uw vraag